السبت، 24 أغسطس 2013

أحدث بوستات الفيس بوك عن حظر التجوال

أحلى وأجمل بوستات الفيس بوك هتلاقيها عندنا وأجمد ألش فيس بوك في اكاديمية الشعب حاجة تانية اعرف معانا المصريين الشو ازاي على حظر التجوال 



حظر ايه اللى انت جاى تقول علييييييه انت عارف قبله قيمة الحظر ايه ؟

محظور ايه ده يا محظور ؟؟

انا الحظر ناداني و رب العرش نجاني

حظرة عليها يا حظرة عليها # ريا وسكينة ستايل

اد ايه من الحظر قبلك راااح راااح وعدى يا حبيبي اد ايه من الحظر راح

حظر حبيبي حظر قلبي و حظر روحي


يا محظور مش انا ليلى ولا بنسمة هـواك مايلـه عايزني أقول بحبك ليـه بحبك بـس مـش قايلـه يييييييييا .... يا محظور

حلاوة حظرنا وخفة حظرنا ........ الجو عندنا حظر طول السنة

ما حظرتش علي بالك يوم تسال عني


حظروني و باين في عينيهم


وقف الحظر ينظر كيف أجلس في البيت وحدي وباقي المحافظات يخرجون بلا حظر


محظور حبيبي كتير محظور مرضيش يسمعني محظور مرضيش يفهمني محظور هسيبه للأيام وهي هتحظره





يا حاظرني رد عليه ازيك سلامات


ساعات ساعات .... ساعات ساعات
احب حظري واعشق الحاجات


حان الأن موعد الحظر المصري حسب التوقيت المحلي لمدينة القاهرة.




يا واحشني والحظر حايشني
قليل البخت يلاقى الحظر فى الفسحة
أوبا الحظر أهو قرب اوبا الحظر خلاص اوبا وانا مستغرب اوبا وانا محتاس وأوبا
ياحظرني وجمبك فاضى احظرني كمان وانا راضى

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق